Original Hack Online Apk War Robots Multiplayer Battles

Original Hack Online Apk War Robots Multiplayer Battles

 

 

Publisher Pixonic Games LTD War Robots Multiplayer Battles hack tool

 

 

iphone

Storlek 1388,06 MB

Genre Verkan

267615 Röster

Lägga märke till Jag tycker att det är dumt hur spelet är lönsamt för att vinna när människor inte vill spendera hundratals dollar på spelet som de nästan garanterar att förlora. Det här spelet är verkligen trasslat på grund av hur mycket det är lön att vinna, jag tror att det är dumt eftersom jag har arbetat på spelet i över 200 timmar plus, och sedan går jag in i en match och bara ägs av tre eller fyra ARES som är övermannade och nästan omöjliga att döda. Särskilt eftersom det inte finns någon bra räknare för det, eftersom det har 6-8 vapen och hälften av dem är energibaserade vapen. Jag gillade spelet när fujin och rajin först kom ut eftersom det faktiskt fanns räknare för dem, och spelet var ganska balanserat. Men nu är nästan 90 procent av de "goda vapnen" energivapen som gör dem nästan helt värdelösa. Och som någon som arbetade i timmar för att få fujin när den först kom ut och sedan fick bra vapen för det kände jag mig bra, det var tills du bara började göra energibaserade vapen, som skölden inte skyddar mot. En nerf som bör göras till ARES är att du inte ska kunna använda den ogenomträngliga skölden och skjuta dina vapen samtidigt. Och jag vet att det är mycket att klaga på för en kommentar, och jag vet också att människor som köper alla dessa robotar är hur du tjänar alla dina pengar men ändå försöker balansera spelet lite. Hur som helst, jag älskar fortfarande spelet, det frustrerar mig bara ibland

Info 6v6 PvP Tactical Robo Action

recension Fantastiskt att se dig, befälhavare!

Original Hack Online Apk War Robots Multiplayer battlestations. Original Hack Online Apk War Robots Multiplayer-strid om wesnoth. Original Hack Online Apk War Robots Multiplayer-strid.

 

Original hacka apk krigsrobotar för flera spelare hackade. Original hacka apk krigsrobotar för flera spelare gratis. Original hack online apk krig robotar multiplayer strider fulla.

 

Original hacka online apk krigsrobotar multiplayer slåss pc

Original hack online apk krigsrobotar multiplayer battlespel. Original hacka apk krigsrobotar för flera spelare nedladdning.